tirsdag den 3. juli 2012

Lidt flere børneprojekter

Så fik jeg lige brugt nogle flere opskrifter i min baby hæklet bog. Jeg har et lille mål om at prøve alle opskrifterne, og måske på sigt, videre udvikle på dem.



Jeg fik hæklet denne lille kjole til min venindes datter, selvfølgelig bliver de altid lavet lidt store, men hun skulle efter sigende kunne passe den. Så måske jeg skal tage på besøg og få et billede af den lille prinsesse.




Mit vinterprojekt fra februar blev en smart hættejakke til min kusines dreng. Den er lavet i Lett Lopi som er islandsk uld, som blive brugt til de berømte islandske sweatere. Den er hæklet i et mønster, der minder om perlestrik, og den tager sig rigtig godt ud i denne garn. Der kommer efterfølgende billeder på den stolte ejermand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar